vill ha svar FORT om vem det är !

anonym:  vad är din favorit sminkning?
svar: beror på hur jag klär mig.. har jag mycket färg på mig, antingen kör jag i den färgen som jag har på mig, eller svart sotning. om jag har svarta kläder har jag helst färgat smink antingen blå eller lila.. :)

anonym:
när blir du gamla vanliga amanda och börja dricka igen !?
svar: gamla amanda.. ? att jag drack varje helg, tycker inte det är roligt på samma sätt längre. visst roligt att dra på fester ibland, men inte roligt att vakna bakis lördag och söndag.. hellre festar jag vid ''större'' tillfällen, blir lite mer '' speciellt '' att dricka då. ser inget behov av de längre (  nej var ingen alkoholist som det låter ) men förrut tyckte jag att fredag lördag, då jävlar var det supa. men jag tycker det är skönare att sitta inne och ta det lugnt än att som jag sa förrut vakna upp bakis, må illa innan man går och lägger sig, veta att bråk eller tårar kommer att blandas in någon stund under kvällen. vad finns det mer?visst, kan gå på fest. men inte dricka mycket. ta något kanske jag gör, men inte bli full . det är billigare att inte dricka så mycket, jag har absolut inte råd längre. har inte en krona i inkomst två månader framåt. har inte haft på flera månader.. så :)? jaja, vem är du ? vill veta, lär vara någon som känner mig med tanke på att du/ni vet att jag drack mycket :o
kan säga också att det finns en hyffsat privat anledning till, till att jag inte dricker. men det vet mina vänner om varför, jag kan få problem om jag dricker. så inget mer om det :) tycker du/ni fick ett långt svar om varför.

anonym: är du gravid ?
svar: nej det hoppas jag verkligen inte, jag har p-stav. det är typ 1 av 10 som blir gravida med det.
och såg att du har samma ip adress som personen över angående frågan ''gamla amanda''.. tror du att jag är gravid för att jag inte dricker ?:o



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0