vill gärna ha svar, från min ''lover'' TUFFT!

anonym:KAN DU SLUTA TA BILDER PÅ DIG SJÄLV NÄR DU RÖKER ELLER? Dessutom leker du mogen, men det är bara att kolla på dina bilder där du visar halva tuttarna och röker, så ser man att du fortfarande är en riktig fjortis. Dessutom skriver du om helt ointressanta saker och ingen är intresserad av när du ska ut och röka.. FJORTIS
svar:
bilder när jag röker? aldrig hört någon klaga förrut, vet faktiskt inte varför jag gör det, men faktiskt fått bra kommentarer tillochmed om bilder när jag röker, men alla tycker som man vill. leker mogen? haha vadå leker mogen? svara på det, så vet jag vrf du tycker jag LEKER MOGEN? visar halva tuttarna? nee, jag tar bilder som jag går klädd? och jag är sån, jag hatar tröjor som går över brösten, obehagligt. och MIN klädstil eller hur? mitt klädval. fjortis? tyck vadfan du vill, men jag har gått ifrån fjortis biten. om jag nu skriver om ointressanta saker, varför i helvete går du ens in på min blogg då? hurfan kan du komma på '' ah nu ska jag gå in och kolla på en fjortis jag stör mig på, som har urringning och röker och skriver ointressant''. om jag är ointressant, varför kolla svara på det? och jag skiter fullständigt i om folk är intresserade om ja ska ut o röka eller inte. jag skriver vad jag gjort, gör och ska göra. är ärlig här i bloggen om du inte märkt det.men det verkar inte du medtanke på ditt OMOGNA beteende, skriver anonymt o klagar. fan kom fram till mig istället och säg vad du tkr. mycket roligare, KRAM! :)

Your lover:
Seriöst kan du sluta va så mogen eller?? Sluta rök på alla dina bilder och bete dig som en fjortis väx upp någon gång, sluta röka rökning dödar faktist. 
Man läser inte din blogg för att du röker och är tuff, det enda du tar kort på är dina cigg paket och när du röker.. tycker du är riktigt omoget om du gör så. KRAMKRAM
svar: ska jag sluta vara mogen? ;) vadfan gör jag som du stör dig på som ska vara så ''moget'' vilket jag tror du menar omogen med. svara?
BETER jag mig som en fjortis? om du nu har träffat mig och fattat mitt beteende på något vis, vrf anonym? vem fan är du och komma med att jag är leker mogen fjortis? leker mogen, aldrig. jag är mig själv, jag skriver som mig själv i bloggen. och fjortis, som jag svarade över, JAG HAR GÅTT ÖVER DET STADIET. ''man läser inte din blogg för att du röker och är tuff'' HAHAHA, tror du jag tror folk läser min blogg dagligen för att se när jag röker? nej rökbilderna jag lagt upp är dom jag använt mest sällan och inte vill ha blogg utan bilder. föröker lägga upp bilder till varje inlägg, men ibland får jag lägga upp använda. och rökning dödar, det har jag ju ALDRIG hört förrut? det står bara på varje cigg paket man köper, så ingenting nytt för mig. varför lägga dig i min rökning? du vet inte ett skit om vrf jag röker.är cigg paket o när jag röker det ÄNDA jag lägger upp bilder på? är du helt seriös? tycker du kan kolla igenom hela min blogg ;) KRAMKRAM!!!! :)

Your lover: SVARA DÅ
svar: sitter inte vid bloggen dygnet runt, så skriv inte kommentarer med 0-1 minuters mellanrum, jag svarar när jag är inne, vilket är nu.
vem fan är du ?

Kommentarer
Postat av: Olivia - No life blog.

2011-01-13 @ 13:52:01
URL: http://byolivia.blogg.se/
Postat av: Olivia - No life blog.

Haha Fan vad mogna.

2011-01-13 @ 13:52:15
URL: http://byolivia.blogg.se/
Postat av: Jonna

Det finns folk till allt vettu! Jag tycker faktiskt att du lägger ut mycket bilder på Cigg, när du röker, osv. Det är ditt eget val, men jag tycker att det skulle se trevligare ut om du kunde lägga ut andra bilder ibland. Känns som det är mycket ciggbilder på sistone. Men det ger inte någon idiot rätten att skriva sådär till dig. :)<3

2011-01-13 @ 13:59:21
URL: http://jjjonnas.Myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0