vilken fitta..

ÅHERREGUD!
SNACKA OM ATT JAG BLIR RIKIGT JÄVLA FÖRBANNAD
eftersom att jag är väldigt envis om att det BARA är min gamla cyber shot från 2007 jag vill ha. ingen annan mobil, så köpte jag ju en begagnad för 500:-, för den finns INGENSTANS ny i butik.
inget fel den första veckan, men helt plötsligt igår började den ju bli randig på skärmen och fucka ur totalt. tittar på mitt batteri, det är inte vatten skadat, det är kritvitt fortfarande. jag plockade nyss isär hela min mobil, varenda del jag kunde ta bort. blåser rent osv.. för det funkade med min förra ( och vrf jag inte har den är för att kameran inte funkar och ljudet när man pratar är sämst ) sen när jag sätter den på laddning, lyser hela skärmen vitt vägrar komma upp med sin sony ericsson symbol som den alltid gör. tar ut batteriet och kolla innan för.. vadfan ser jag ? EN KNALL RÖD PLATTA! alltså är mobilen vattenskadad  som jag köpte. men min batteri är inte vattenskadat, kanske därför han bytte batteri när vi skulle köpa den? för att vara diskret och inte berätta något. fyfan vad lack jag blir på äckliga människor som säljer saker när dom VET att den går sönder inom kort tid.
usch!
alla delar.. försökte verkligen med allt!
och titta det fula han i butiken gjorde?! bytte batteri så jag inte skulle veta att MOBILEN var vatten skadad..
eftersom batteriet inte är rött och bara mobilen där batteri fläcken sitter där man ser att det blir vattenskadat
så måste han vetat om det eftersom han bytte innan vi fick mobilen, usch!
för jag tittade faktiskt på batteriet, det hade han väl räknat med.. jaja, han lyckades lura mig (Y)

Kommentarer
Postat av: CGM/Kickbiketrixter

Men duuuuu vad innebär den där röda plattan?

Jag hade en likadan mobil.

Det var oxå begangnad men ja är duktig på att tappa saker på fyllan. Så ja tappade den ofta så hela skärmen hoppa loss... borde du inte bara kunna taisär mer innuti och bada den i såndär kemiskren bensin o sånt... murwhhhh... kolla på dealextreme efter reservdelar o laga den med annars :3

2011-01-13 @ 19:11:19
URL: http://catebara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0