uschusch, för äckel..

fyfan vad SUR jag blir!
gick ut 20.37 och var duktig o sprang första biten till rejmes sen fick jag sveriges största hostattack :(
fick väl i för mycket kall luft och jag är ju inte helt frisk än.. så från rejmes bort till jet gick jag fort istället.
men lagom vid mega så åker en vinröd bil i samma takt som jag gick och han titta som om han aldrig sätt en människa förrut, snacka om att jag vart rädd! tog upp mobilen och började smsa carro, då kör han iväg fort som fan.. usch jag hatar sånt! ville gå en timma ju.. men gick inte så bra, vid jet macken slutade jag hitta.. haha hittar bara när det är ljust och kör moppe med alex bakom mig, för han vet ju varenda väg på norr o mot lillån.
så 20 över var jag tillbaka, det vart bara 40 minuters promenad. men det får väl räcka för  idag, men riktigt skönt att jag var så rädd, kände inte av min ryggvärk för jag var så konceentrerad på annat :) haha, för jag läste på någon hemsida att i normal gå takt bränner man 500 kalorier i timman. och jag gick fort i 40 minuter, hoppas det hjälpe ngt :)
ne nu är jag verkligen taggad.. orkar fan inte skämmas över putmagen jag har, haha nu ska lite av den bort innan våren kommer! ska ge ett nytt försök att sluta röka också, så jag kan spara pengar till juni (;
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0