TREVLIG KVÄLL!

grymt bra kväll igår!
drog hem till nora vid fem-sex tiden, då var det bara ellie och nora där.
vid sju åtta började det komma in mer och mer folk, fan vad roligt jag hade och innan nio någon gång på carro! :)
värd kväll måste jag säga.
vaknade i morse också av att alex bad mig sluta.. hörde mitt eget ljud innan jag vaknade riktigt.
me tanke på att jag är förkyld så låg jag och lät som the grudge hahahaa!
gick upp åt frukost och sen till konsum lånade pengar av mamma för vi skulle till g vik, men alex pallade inte med de.. han mår inte så bra ifrån igår.. haha! :)
så vi får ha pengarna till vettigare saker.. :)
ikväll ska vi iallafall på bio, ska snart förbeställa biljetter till the tourist eller the fockers (:
puss!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0