tok tok tok tok

nejmen usch vilket helvete!
hade så jävla lätt att somna på lovet redan vid nio eller tio ett par dagar, men nu har jag legat i sängen istortsätt hela tiden sen åtta och är inte ens trött! vill verkligen sova, för vill verkligen sköta HELA den här terminen!
känner att jag måste ändå.. liksom redan gått en termin på den linjen jag verkligen ville in på, och vad gör jag? SKITER i det för att saker hänt o jag mått dåligt.visst det har jag väl gjort sen jag var 13, men vadfan!
aldrig misskött såhär mkt vad jag kan komma på.. ne nu måste jag börja gå varje minut i skolan och plugga.. hatart, men men, :)
jaja nu ska jag ge ett försök till att sova, somnar jag inte inom en timma, då måste jag dygna ): känns surt metanke på att jag slutar 4 imorrn! kan ju inte vara helt slut redan vid lunch?.. jaja puss!
bild på älskling från typ.. 2008?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0