svar!

CGM/Kickbiketrixter:
jag vill nog mest veta hur tusan man får till såntdär snygga sotningar du kan och tydligen alla andra i världen kan... Jag är verkligen urkass på smink.
Det enda ja kan är att klippa o färga hår och det är ju inte alls samma sak...
:3 
Hur tycker du, att man ska försöka matcha smink kläder och nagerlack? Åh åh har du provat lösögonfransar är det lätt? svårt osv....

:3 /CGM/Kickbiketrixter
svar:jadu.. ska FÖRSÖKA förklara hur just jag sotar ( är nog inte ensam om det.. )
väldigt svårt skrivandes, men försöker.
lägg mycket ögonskugga ( jag lägger hellre för mycket än för lite ) precis runt globlinjen(beror på om du har flerfärgat eller en färgat, har du fler färger lägg inte alltför högt.. ) sen tar du en mjuk tjock pensel och tar den runt kanten på ögonskuggan och bara suddar. drar fram och tillbaka med pensel tills du är nöjd :) går faktiskt fort . och matcha kläder smink o nagellack.. hmm allstå, jag är inget för mode eller något! kör bara på det jag tkr om. men säger såhär, ska ja ha färgglad sminkning har jag helst svarta kläder, iallafall tröja. men är det svart sminkning, tar jag helst ljusa kläder( helst med färg) nagelack tar jag bara efter hur jag vill. skiter i om de matchar om ja ska vara ärlig.. haha :)
och lösögonfransar har jag provat, ja! jag tycker det är skitsvårt, men är så jäkla snyggt! för jag har korta fransar och orkar inte dampa på mascaran för att den förstör oftast när jag sminkar. och jag kör helst med att klippa av halva lösfransen ( jag vill att de ska bli längre fansar desto längre ut mot tinningen ) så kör naturliga halvvägs :) jaja hoppas du fick bra svar! gav de ett försök.. :)

med lösögonfransar

och utan


Andreas:
string eller hotpants?
svar:
svarat flera gånger på samma fråga.. fortfarande string.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0