svar!

millah:
vad fort ditt hår växer
hur gör du
svar: det växer inte så fort.. jag klippte det i slutet av augusti  och de har bara växt några få cm..
det ända som är bra för håret som jag gör( vad jag vet och hört från min frisör) är att jag plattar nästan aldrig,och jag tvättar det varannan dag. för jag tvättade det varje dag förrut och då såg de flottigt ut bara dagen efter, och har hårinpackningar ibland. men annars vet jag inte :o

nyklippt


och nu ( ända bilden jag hittade där man ser hela håret )

.. hittade också en bild där jag inte klippt mitt hår på ett år, då det växt från axlarna och dit de är då.. usch vad jag saknar de!
inte så snygg bild men.. 


anonym: kan du lägga upp bild på ditt smink?
svar: ja det kan jag väl.. men det blir senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0