svar!

felicia:
hejhej , 
jag ha verkligen jätte problem att sätta på lösögonfransa , kan du inte förklara hur man gör ? 
och sen vill jag veta , vad är ditt vardagssmink oh festsmink ? , förklara hur du gör när du sminka dej så kanske jag få lite förslag :)
ha de bra (:
svar: hon dampar i tio minuter och ja hoppas på de bästa, sen sitter dom nog där dom ska/ alex
nu är de amanda som svarar, alltså jag.. haha! jag är totalt SÄMST på att sätta dit fransar, och ja, jag dampar nog rejält för att du hamnar under mina egna fransar.. dom hamnar snett, limmet kladdar ner min ögonskugga ( svart lim ) osv.. så jag är verkligen inte duktig på det, men de kan sluta bra ibland. men efter allt kladdande av limmet slutar jag oftast med en svart eyeliner för att täcka det, då brukar de se bättre ut ! haha.. mitt vardagssmink.. de är som mitt festsmink! antingen är jag helst osminkad, eller så sminkar jag verkligen mycket! för när jag väl börjat, så fortsätter jag med bara lite ögonskugga men slutar i mycket.. haha och hur jag gör.. de finns steg efter steg bilder i kategorin '' smink kläder / shopping '' :)
hoppas svaret dög :)

Kommentarer
Postat av: felicia

de dög :)

2011-01-05 @ 01:45:16
URL: http://denbrunettafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0