sjuka människor

nu har jag tid&lust att skriva!.. (:
vid fem tiden åkte vi till milla, tittade på tv lite och tog det lugnt.
plattade henne hår också, men gud så svårt det är med tjockt hår! själv är ju mitt hår inte ens hälften så tjockt.. lite avundsjuk blir man ju! haha
efter det åkte jag och alex till konsum och handlade godis & dricka till kvällen.
och gick vidare till svampen grillen och handlade mat.
nu har jag ont i magen, eftersom jag bara ätit frukost.. vid  ett tiden. och vid åtta mat? jaja!
nu ligger vi i soffan och myser framför tvn.
det var allt idag som gjorts!:) skönt att ta det lugnt, älskart! speciellt med värk över allt.
jaja nu ska jag fortsätta titta, sjuka människor på tv just nu.
okrossbar skalle, man som kan springa i en evighet, en kille som låter som ett helt band med bara munnen? jaja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0