rosa morgonrock

jag orkar inte resa mig ur sängen.. alltså? vi gick och la oss vid halv fem igår
fortfarande slut fast jag var uppe och ute o rökte förrut
och jag har ändå sovit 8,5 timmar.
men nu ska ja gå upp igen.
och imorgon, jag kommer ffan få panik till skolan! jag MÅSTE liksom klä på mig, vara påklädd med kläder tills jag kommer hem igen. uuuuh. har börjat hata kläder! haha förstårnte varför.
men hela lovet, har jag haft morgonrock när vi rökt( går ju inte att gå ut i trosor o linne liksom?) eller haft massa kläder när vi ska ngnstans, eller om ja ska hem. kan inte gå runt på norr i morgonrock, hahaha.. jag skratttar fan för mig själv nästan.. de är illa, då hostar jag igen
och sen legat i sängen, haha herregud. kommer kännas förjävligt. kanske därför jag blivit sjuk ?
åh.. jaja, skitsamma i mitt onödiga snack. puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaffö tycker du inte om kläder

2011-01-09 @ 14:03:19
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: superkul att du är med och tävlar :D



2011-01-09 @ 14:26:27
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0