pussssssss

ojojoj klockan är redan halv ett!
låg med älskling och mös framför luftslottet som sprängdes förrut, så sjukt bra film!
jag bara älskar ''lisbeth salander'' som hon heter i filmen. så klockren tjej :) men ändå så otroligt dryg..
jaja sjukt bra film!
och nu ska jag sätta på en till film med alex tror jag, puss! (:
har inga roliga bilder på datorn.. så kollade igenom bilderna jag hade i arkivet från bloggen.
så gick jag sminkad varje dag förrut :o gud måste sluta sminka mig så mkt känner jag..
antingen är jag helt osminkad, eller så har jag massor på ögonen!
haha, har inget mellanting tack vare att det är så jäkla kul att testa nytt.
jaja slutsnackat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0