pussssssss

tog bussen kvart i fyra till stan med älskling, fyfan snacka övertrötta.. skrattade hela vägen åt SKITSAKER! (Y)
sen mötte vi hans mamma på järntorget och gick runt på stan, vad kläder jag hittade jag vill ha :( jaja får vänta på pengar! sen när milla handlat det hon skulle tog hon bussen hem och alex och jag gick vidare till brothers.
han köpte en kofta och en tshirt. gud vad jag stör mig på order ''tisha''.
jaja sen efter det vart det promenad hem fast det var iskallt ! det vart min promenad för ikväll, istället för att gå ut och gå ensam i mörkret senare.
när vi kom hem lagade vi mat och är jätte mätt. har gått hungrig istorsätt hela dagen.
så nu ska vi nog se på film sen bara ta det lugnt, PUSS!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0