presentkort

sa ju förrut att jag skulle ut och gå en timma, hur fan gick det ? var ute en halv timma!
herregud, vad jag hatar tränings värk, I LÅR! för ryggen har ju börjat släppt lite..
och bara för jag sa sådär kan jag nästan lova att jag kommer vakna gråtandes imorgon o inte kunna resa mig.
ne men eftersom de knappt gick o gå idag, så tar jag en och en halv imorgon istället.. om jag hittar så långt, kanske tappar bort mig ? men då blir de nog längre tid (; haha!
och ikväll så kom  pilla förbi mamma, och jag sminkade ju henne förra veckan, som tack eller vad man ska säga så fick jag två presentkort till relaxen+äventyrsbad på gustavsvik! ♥ glad blev jag, men vi får se om alex och jag går in på relaxen.. för att i somras fick inte jag gå in för att jag var 15 skulle fylla 16, och man ska ju vara 18.. men vadfan? alex är ju 19 :o menmen, kanske bara blir äventyrsbadet, kanske i helgen om inte han ska dra ut med jonte, då hittar jag väl på något annat det får vi se :D
och på fredag blir det bio, längtar! lite mysigt ju, och skönt att hitta på något. men nu ska jag ta och slå på en film o mysa ner mig med min onda rygg
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0