ppppp

nu är jag ''hemma'' igen, och jag säger hemma när jag är hos alex för det är här jag är 7 dagar i veckan.
är ju hemma ungifär varannan dag ett par timmar bara.. så är ju här mer..
men iallafall, tog ett lång bad hemma,riktiga hemma hos mamma. haha komplicerat de känns nu o hålla på ''hemma där ,hemma här'' jaja. badade mellan tre och kvart i fem typ.sen ringde alex min bror.. så fick springa ut ur duschen och klä på mig fort.
maten var tydligen klar här, hos alex. och jag skulle tydligen äta här.. jaja:) känner mig fortfarande som ett russin efter de långa badet, haha! jaja nu ska jag ta o gosa ner mig till en film och sen om typ en timma ska jag och alex handla lite. pusspuss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0