posspuss

som sagt sov jag bara två timmar inatt så har varit sjukt trött hela dagen!
men klarade av hela skoldagen idag! ( skönt! )
sen går jag till resecentrum o träffade pappa så han skjutsade mig hem och pratade, och jag trodde mamma skulle vara hemma.. så jag skippade att ta med hem nyckeln till skolan, men hon var ju inte hemma.
och jag håller på att spricka för jag har så otroligt ont i magen! sjukt kissnödig.. tror inte jag kissat idag :O herregud vad det värker!
så mamma är iaf på bussen .. skönt det! så då kan jag ju iallafall komma in om ungifär 3 minuter.. hoppas inte bussen är otrligt seg bara!
och sitter ju utanför dörren i trapphuset.. internet funkar! tufft.. haha
nemen fyfan vad tråkigt jag har .. :(
jaja skriver mer ikvälll (;
puss
ni ser ialalfall vad jag tkr om denna sak..

Kommentarer
Postat av: isabella & julia

läs och kommentera våran nya blogg! :D

2011-01-10 @ 16:46:02
URL: http://iochj.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0