plugg plugg plugg

JAG ÄR SÅ JÄVLA DUKTIG!
här sitter jag och pluggar ISTÄLLET för att gosa med bebis!
ska bli klar såfort som möjligt så jag hinner göra det ikväll..
det var tänkt, men nu jävlar.. har gjort 10/50 instuderingfrågor.. och min hand värker kan jag lova.
det ska vara klart tills nästa vecka, men jag har så otroligt mkt att ta igen. så lika bra att bli klar fort som fan..
är otroligt taggad på att ge ett försök till g.
fick reda på idag också som jag inte visste, fick tydligen VG på rock sminkningen.. wiho!
men kommer inte ens ihåg vem jag gjorde den på?! jaja.. gjort har jag iallafall :)
ne nu ska jag ta en cigg för att orka fortsätta
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0