p u ss

asså herregud, förr förra veckan hade jag hosta som hette duga.. och kunde inte göra någonting utan att hosta, det höll i sig tills häromdagen, och förra veckan hade jag rygg värk som jag inte kunde gå av.
nu har jag mens värk från längst ner på magen till huvudet..
hela magen gör ont så det går bak i ryggen, det sticker i sidorna av kroppen som om ngn sitter med en fucking kniv o trycker, brösten verker huvudet sprängs och och öronen piper och låter..
FYFAN FÖR DOM SENASTE VECKORNA!!!!!!
orkar inte ens röra mig ngn stans ):
BLÖBLÖBLÖ!
ne nu ska jag se film medans alex den nööörden.. spelar! :( efter de ska vi till konsum o handla lite, och ha myskväll!
jaja PUSS :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0