olivia

Olivia:Amanda det är inte snyggt med korsett haha <3
Svar: haha jo, jag älskar det!:)

Kommentarer
Postat av: Deena

Så ska Olivia SJÄLVKLART komma med onödiga kommentarer. Amanda skulle inte ha på sig det, eller ens lägga ut det på bloggen om hon inte tyckt det var snyggt. Alla tycker olika? Man behöver inte klä sig lika, eller tycka samma saker? Ni har olika stil. That's it. Sluta med dina onödiga kommentarer Olivia.

2011-01-31 @ 13:49:56
URL: http://deenaalkhiat.blogg.se/
Postat av: jonna

Och sen ska Deena SJÄLVKLART komma och lägga sig i. Olivia tycker vad hon vill, och Amanda tycker vad hon vill. Olivia skrev varken att Amanda inte passade i det, Olivia skrev sin åsikt om korsetter, och Amanda skrev sin. Det är väll delvis därför man bloggar, för att få höra folks åsikter om saker och ting? Jag vet att jag lägger mig i och skriver nu, men helt seriöst, låt de ha sina åsikter och lägg dig inte i så jävla mycket!

2011-01-31 @ 15:45:25
URL: http://jjjonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0