mysdag

underbar kväll igår!
alex och jag drog till ladugårdsängen där nora hade fest, fast vi åkte dit vid 3 tiden innan alla andra.
där vart det fixa och äta, och senare kom massa folk.
väldigt lyckad kväll måste jag säga! hade sjukt roligt även om en(idiot) skulle bråka, herregud! inte varit så arg på länge.. bjuden på fest, men fuckar upp de är visar ingen respekt heller. jaja tog taxi hem vid fyra tiden i morse och somnade istorsätt direkt.. gick upp vid 11 och efter ngn timma gick vi till konsum o köpte saker man får köpa dagen efter, haha (;
igentligen ska vi inte sitta vid datorn idag varken ja eller alex, men han tittar på fotboll så ja lånar hans dator lite snabbt.. hah! duktiga har vi också varit idag, lagat pannbiff för första gången (Y) haha! nu ska ja måla mina naglar o sminka mig lite. bilder från igår kommer imr! puss :)

bild från somras, men älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0