mycket snack.. :(

jag BEHÖVER verkligen pengar nu!
vill ha nya korsetter, vill ha nya tights.. funderar till och med på att lägga ut på ett par jeans, och FÖRSÖKA börja använda. lite snyggare, men är så jävla bekväm så jag hatar jeans.. menmen snyggare till korsett
och så är jag helt inne på att köpa en eye primer.. men priset?! 155 kronor, fast den ska tydligen vara riktigt bra.
jaja nu är det bara att längta ännu mera tills pengar kommer! alltså sista februari.. jag som hade tänkt att jag skulle lägga undan och spara det tills juni. det kommer nog inte gå så bra.
fast jag har ju något att se fram emot isåfall, min älskling och jag har ju pratat om en stockholms resa på våran 3 års dag. eftersom första året, hittade vi inte på något speciellt, myskväll och så. andra året, var vi hemma hos mig och åt ''kabab'' med min familj. haha! och nu 3 året.. vill göra någonting.
behöver också ett par tusen för att ha råd, liksom sthlm RESAN ligger på 400:- hotell.. mycket pengar, och bio och äta ute? det blir mkt.. men ska fan försöka lägga undan varenda krona jag kommer åt nu för att veta att vi faktiskt kan göra någonting mysigt. menmen :) får ta det lite lugnt nu.. vill ha jobb, men vart fan kan man söka?!
jaja puss!
eye primern ifrån make up store 155:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0