LOVE IS IN THE AIR!

Hej alla små fuckers, det är Amandas "hemliga" vän som skriver här. Ni kommer aldrig få veta vem jag är. Bränner det? Bra! Precis så jag vill ha det! Jag tänkte försvara Amanda ang alla avundsjuka kommentarer hon får. T.ex det där med att hon "visar" brösten på sina bilder osv. Jag kan säga såhär, AMANDA HATAR HÖGA TRÖJOR. Fan hon skulle gå naken om det var lagligt, tro mig! Och hon får väl visa hur mycket hon vill. Som om ni aldrig sett bröst förut? Om ni stör er så jääääävla mycket så kolla inte hennes blogg då? Och sen att hon röker på "ALLA" sina bilder. Soooo what liksom? Hon ska fan få bada i cigg utan att ni ska lägga er i. Ni är fan patetiska hela högen!

XOXO

/eg



Kommentarer
Postat av: Deena

HEJ ELISE

2011-01-16 @ 21:54:55
URL: http://deenaalkhiat.blogg.se/
Postat av: Darkside

Det där med att visa bröst är bara löjligt. Har man något fint att visa så visa för bövelen.

dom som gnäller är bara personer med komplex som går klädda i skoterkläder åretom för att dom skäms över sig själva. Sedan för övrigt så går tjeker med bikini på stranden på sommaren så vad fan gör en urringad tröja.

2011-01-17 @ 18:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0