knasigt

ställde klockan på sex, och skulle resa mig.
aldrig haft såhär ont! det blir bara värre och värre, reste mig o la mig fortsomfan igen..
de är sjukt, tillomed fått tårar för värken. och det får jag aldrig, men såhär ont exakt hela tiden.
så idag åker jag och alex till sjukhuset.. ska vänta på att pappa ringer också och säger om han kan följa med eller inte.
ska se till att ligga i sängen nu iallafall, för fyfan vilken träningsvärk jag har..
eftersom inte jag tränat på över ett och ett halvt år så klart jag har värk.
sprang,jogga,gick fort och träna yoga grej igår.. det är inte varje dag jag har lust till det.
speciellt inte med ryggvärk och det är så kallt och halt ute, menmen jag klarade mig!
de är fördelen me att ha hund, man vågar gå ute länge .. man går långt osv..
menmen, får se vad de är med min rygg. och tror fan ja stukat foten eller ngåto helt ärligt, den värker så jag vet inte vad jag ska ta mig till! rygg lår och fot.. vad kommer nästa ? mensvärk och huvudvärk?
jaja! nu ska ja slå på en film, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0