jonniiiiiiis! <3

jonna:
Det finns folk till allt vettu! Jag tycker faktiskt att du lägger ut mycket bilder på Cigg, när du röker, osv. Det är ditt eget val, men jag tycker att det skulle se trevligare ut om du kunde lägga ut andra bilder ibland. Känns som det är mycket ciggbilder på sistone. Men det ger inte någon idiot rätten att skriva sådär till dig. :)<3
svar: haha jo jag vet, men det är du vet '' dåliga bild dagar'' vill inte ha kort på ansiktet ;)
men jag förstår inte varför man ens får för sig att gå in på en persons blogg, när man stör sig på personen!
liksom, fjortis visar för mkt röker bantar och ointressant? jag går inte in på bloggar som jag tkr så illa om:) men jaja! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0