jävla människor alltså

vaknade innan ett någon gång och vart morgonmys, finns det ngt bättre än att ligga o bara mysa på morgonen?
sen tog vi en cigg, och nu ska jag ringa min mamma och kolla om hon är hemma :) tänkte färga mitt hår& bada! älskar ju de.. haha :)
när ja kommer tillbaka till älskling ska vi bara tare lugnt, skolan börjar ju liksom imr?
och jag ska fan hinna ringa till csn också innan jag blir tokig!
liksom, hur kan man skicka ett brev och säga att jag ska betala oktober november december tillbaka?
när jag fick VARNING i slutet av november och samtal med rektorn som vi eller jag, skulle förklara varför jag hoppade av i december, hade absolut ingen ork kvar, knappt till något.
då sa han att dom DRAR av januari studiebidraget, visst tänkte jag, det duger.
men att dom ska ha tillbaka studiebidragen från oktober november december, hur fan kan dom göra så?
mina 20% kom inte förens SLUTET av november. då är det december jag ska betala
herregud alltså! vilka människor.. ber om pengar av en tjej, som inte har inkomst själv. jaja sur är jag :)
menmen, skriver senare.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0