hoppas det inte är våldtäcktsmän ute...

nej nu har jag gått upp det jag gick ner.. utan att äta något mer än vanligt? till o med mindre.
jaja! nu ska jag ut och gå i en timma ( om jag inte halkar o slår sönder min fot igen, CARRO )
läste att man kan gå ner 3 kilo i veckan på bara att gå ut 1 timma per dag i tre dagar i veckan, skit bra tycker jag!
men men, vilken jävla dag alltså..
jag och carro pratade som vanligt utanför skolan, det går förbi en alkoholist förbi oss och han går mig väldigt nära.. vad gör han? han kvackar! som en anka!
alltså, den tjejen caroline westin som ohon heter, har mobbat mig nu på både sin fb och blogg!
och skrattat så mkt åt mig idag och igår .. igår, ramlade jag .. halt ju? visst jag satt kvar och sa '' sluta skratta!'' men vadfan.. chockad ju (; haha! och idag var jag med på idrotten, gjorde något hopp, så jag hamna snett med fotjäveln, hon skrattar, springer ner för trappen och trampar snett.. vadfan ska hända imorgon? ramla från stolen? ramla ner för trappen? hahaha herregud.. mina två första skoldagar, har inte varit skadfria vill jag säga.. men roliga har dom ändå varit! hatar skolan visst, men älskar att gå dit. carro har precis samma humor som mig.
kan säga, det är inte många som har.. haha!
jaja ne nu ska jag ut en timma o gå, sen plugga matte när jag kommer tillbaka!
duktigt, puss!
KVACK....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0