frågestund igen! :)

hur mysig kväll som helst!
nu är de bara hostan jag vill ta död på, den dödar ju mig först.. fyfan haha!
låter som en liten 5  åring just nu, men vadfan! blir så otroligt sur
när jag står och hostar får ja .. heter de '' blackout'' alltså, när de svartnar för ögonen ett par sekunder om ens det, men de känns som en evighet och blir yr efter! usch fu o blä!
ända gången jag slutar hosta, är när ja pussas eller röker. de kan jag ju inte göra hela tiden!
hur fan funkar de då ? jaja.. gud så jag klagar, nemen tänkte köra på en ny frågestund igen!
puss!
fråga precis vad som helst! 100% ärliga svar som alltid :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du så jävla söt? :P

2011-01-05 @ 01:09:57
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-05 @ 01:13:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: adam

bh storlek?

tröjstorlek?

2011-01-05 @ 01:16:53
Postat av: CGM/Kickbiketrixter

Jag vill nog mest veta hur tusan man får till såntdär snygga sotningar du kan och tydligen alla andra i världen kan... Jag är verkligen urkass på smink.

Det enda ja kan är att klippa o färga hår och det är ju inte alls samma sak...

:3

Hur tycker du, att man ska försöka matcha smink kläder och nagerlack? Åh åh har du provat lösögonfransar är det lätt? svårt osv....



:3 /CGM/Kickbiketrixter

2011-01-05 @ 01:22:39
Postat av: Andreas

String eller hotpants?

2011-01-05 @ 01:26:39
Postat av: felicia

hejhej ,

jag ha verkligen jätte problem att sätta på lösögonfransa , kan du inte förklara hur man gör ?

och sen vill jag veta , vad är ditt vardagssmink oh festsmink ? , förklara hur du gör när du sminka dej så kanske jag få lite förslag :)

ha de bra (:

2011-01-05 @ 01:30:01
URL: http://denbrunettafelicia.blogg.se/
Postat av: Andreas

kan du inte lägga upp en bild på dig i bh

2011-01-05 @ 01:44:14
Postat av: hanna

varför tog du bort din piercing?:)

den va skit snygg på dig fast du passar utan oxå:)

2011-01-05 @ 16:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0