frågestund fortsätter (;

orkade inte skriva igår kväll, men var ju i brickebacken och åt mat o så för att alex fyllde 19.
sen skulle vi ta bussen hem, jag säger bara jag HATAR bussarna på vintern..
först skulle vi ta trean från brickebacken till usö den skulle komma 19.48, vi väntar till 17 över.
då kommer tvåan som går till våghustorget, tog vi den istället. när vi är vid brickebacken centrum DÅ kommer den där jävla 3an.. en halv timma sen! glömde säga också att chaffuören var sjukt otrevlig på de också.. men orkade inte bry mig, så höll  bara käften för jag frös och var riktigt jävla illa förbannad. sen kommer vi till våghustorget och bestämmer att vi hoppar av konserthuset, och van att ta trean.. då trodde tvåan gick dit, men nej. så vi hoppar av hagagatan tror jag det var. gick därifrån till resecentrum och då skulle jävla hovsta bussen inte komma förens tjugo över nio, och vi var där typ tio i nio. så gick vi vidare till op kyrkan ( orkade inte gå ända hem me tanke på min äckelhosta, tung väska, och klackskor som blivit snea för all jävla snö ) och på internet stog de att den skulle komma 21:05 och vi väntade till kvart över då vi valde att fortsätta gå istället. ne men då står de på busstabellen att den ska komma 21:50, FATTAR MIG FAN INTE PÅ ÖREBROS ÄCKEL BUSSAR? så mkt jag svor igår på vägen hem har jag inte gjort under hela mitt liv känns det som.. usch!
men iallafall så gick vi hem till mig hämtade pengar och cigg och gick till konsum o handlade skitsaker.. haha han fyllde ju år, så vart chips kakor och dricka. hundra spänn på bara det.. men jaja :)
riktig myskäll fick jag tillslut efter allt trasslande. tittade på män som hatar kvinnor och gosa i ett par timmar.
nu har jag tagit hem flickan som lekte med elden och luftslottet som sprängdes. som vi ska se idag, förmodligen ikväll.
puss! :)
jag älskar dig alex, väldigt mycket <3


Kommentarer
Postat av: robin

vad snygg din kille ser ut

men inte tillräckligt snygg för dej

ta mej istället? Hehe, ta min msn [email protected]

2011-01-07 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0