elisegranath

elise:Hej jag heter Gunnar, jag älskar långa skogspromenader och plocka bär. Jag söker lammköttt, kanske dig? Du har väldigt fina bröst. Jag skulle vilja slicka dom lite lätt. Hör av dig om du vill ha en stor penis. Jag.älskar.lammkö[email protected].

HAHAloveu<3
svar: HAHAHA nemen tjena elise!
vad bra, då tar vi en lång skogspromenad imorgon och så får du titta på mina tuttisar, men inte röra! vill inte ha din såkallade penis lilla elise, har sätt den. den är skrynklig och liknar en prins korv..
älskar dig med! haha vi måste ses snart! :* <3

elise:
förresten din korv.... kan du länka mig??????? HAHAHA (a)<3
svar: ja din böna.. kan inte länka man kan skriva din adress till din blogg. kan inte med det där och länka!;) haha :* http://elgra.blogg.se! jätte bra blogg.. när hon uppdaterar som hon nu ska bli bättre på!<3

bild från 2009- på mig och ''gunnar'' elise


Kommentarer
Postat av: Anonym

När har du tänkt videoblogga? :D

2011-01-19 @ 21:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0