anonym svar

anonym:
när kmr bild på ditt smink?
vad vill du jobba med i framtiden?
kan du lägga upp en gul sminkning?:D
svar: sa förrut att jag skulle lägga upp det ikväll.. men orkade inte ta kort på allt idag haha
men om jag har tid imorgon, förmodligen på kvällen så kan jag lägga upp bild på de!
jag vill jobba som stylist.. :)
jag kan lägga upp en gul, men de blir tidigast imorgon kväll :)


alice hagerman:
när ska du lägga upp bild på ditt smink?
ska du gö det idag elle
svar: som jag skrev över, imorgon förmodligen :)

Kommentarer
Postat av: Deena

Hey Mändy!

Ja, det tycker jag Mändy. Absolut! Saknar dig också. <3

2011-01-06 @ 04:06:05
URL: http://deenaalkhiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0