allt smink kommer upp nu.. men väldigt smutsigt!

nu kommer bilder på sminket.. men väldigt smutsigt kan ja säga! en rouge och ögonskugga har gått sönder ett flertal gånger .. :) och har tappat bort massa läppglans hos mamma tror jag, så dom kommer inte med
favorit plattan.. :)

ögonskuggor, vet inte märke
ögonskuggor och rouger fluer de santé tror jag
cocealer mary kay
eyeliner svart kajal två ögon bryns pennor, allt från H&M
penslarna en större del ifrån skolan och små grejer som jag själv köpt från olika ställen .. vetej märken
läppstift max factor
rouge amaze ( tror de är oriflame eller yvesrocher, eller fluer de santé )
läppstift från lumene
svart kajal från H&M den andra vita vet jag inte
läppglans H&M
rouge face sthlm
läppstift oriflame tror jag
läppstift vet inte märke
diamanter från face mist med lösögonfransar i från depend.. och miniläppglans ifrån H&M
fondations loreal och maxfactor
löspuder, det vita ifrån yvesrocher det svarta ifrån oriflame ( Sjukt bra ! )
fondation maybelline new york
ögonskuggor i bruna nyanser H&M ( sjukt bra till ögonbrynen )
ögonskuggor i skarpa färger.. H&M
ögonskuggor H&M
svart ögonskuggor från maxfactor ( ska vara silver brevid ) men den ramlar direkt
smutsiga som fan.. jag vet! men mascara från vänster, rimmel rimmel rimmel maz factor och maybelinne newyork
maybelline new york  oriflame face sthlm maybelinne x2
blandade blå och grå skuggor som gått sönder som jag slängt ihop till lösskugga..  haha
ögonskuggor H&M
ögonskuggor H&M
läpp penna ifrån yves rocher läppstift ifrån maybelinne och mascara rimmel glitter eyeliner som är SÄMST ifrån H&M och dubbel kajal i blå ifrån yves rocher
rouge läppgglans och skuggor ifrån H&M
ännu en rouge ifrån H&M

Kommentarer
Postat av: moa

usch, kanske skulle prova att tvätta sminket?

2011-01-08 @ 17:34:56
Postat av: Natella [ Tävling på bloggen! ]

Vad mycket smink! ;D

2011-01-08 @ 19:32:33
URL: http://natella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0