VIDRIGASTE JÄVLA FILMEN!! :@

three extremes.. såg knappt en timma och jag var illamående. stängde av klarade inte av den, har aldrig gjort så med en film förrut. men fyfan säger jag bara! en kvinna vill se yngre ut, hon gåt till ngn ''tant'' som kan sånt där i kina, och hon ger henne döda bebisar.. och friterar och kokar och vettifan!? kvinnan som ville se yngre ut fick tillslut utslag av en bebis ( o de berodde på att pappan till barnet var också morfar, förstår ni ?)
alltså, mår så illa. o innan jag stängde av som började hon bita en man i halsen, o stöna som fan att hon fick ont i magen för att ''maten'' var gammal.. alltså mannen va gammal-
alltså mår så illa, ÄTER BEBISAR
jag ååååååååååååh.
jaja, börjat ta ner sisters keeper iallfall! har hört att den ska vara bra
måste komma bort lite från illamåendet, röka nu
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0