vaknade kvart i fem...

blir sååå sur! hittar varken min kamera sladd, eller mobil sladd.

så kan inte ladda upp bilderna jag tagit igår o inatt..
och hann aldrig skriva igår heller för att sju vaknade jag igår av att carro ringde..
vi skulle ses halv sju utanför mig för att dricka kaffe o prata.
så sprang upp ur alex säng fortsomfan och hann inte kissa eller ngt, haha!
gick hem jätte fort, vilket bara tar 3-4 minuter.. haha när ja kom hem gjorde vi kaffe o carros mamma kom också upp. halv nio åkte vi iväg till skolan och tog bussen till skövde för frisör mässa. FYFAN VA NAJS DE VA!
fick med mig hem maria nila paket, som var ''finish spray,salt spray,soft spray, schampoo o balsam''rosa nagelack, rosa läppglans, och två body lotions som älskling fick :)
massa modevisningar. bra dag kan ja ju säga (y)
sen vid sju var jag hemma, fixade mig drog hem till älskling. tittade på norbit, sen skulle han se en action film så ja somnade.. haha! lite senare var vi ute, sen drog vi hem till nora och gick hem vid tre tiden.
somnade inte förens sex, så gick inte upp förens KVART I FEM IDAG!! :o trodde klockan gick fel.. men nee, när vi kom upp o kollade inte i köket så låg de fram dukad mat som hans pappa gjort. den var kall så fattade att den stått ett tag.. gud vad pinsamt.haha, sen gick jag hem vid sex, o har precis druckit kaffe. som jag längtat efter!
imorgon blire skola, sen hem me älskling o ta ett bad! sen vet jag inte vad som händer.. bara sitta för sig själv o tare lugnt tror jag. jaja pusspuss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0