lantz

nu sitter jag i morgonrock, nyduschad.
och orkade inte skriva så mycket igår som ni kanske märkte..
kan säga direkt ett helvete till natt, fyfan vad damp jag hade!
duschade,plockade ögonbryn plattade håret målade naglar o.sv. skulle vara duktig, kom i säng halv elva.
ligger och vrider och vänder till halv ett, för min bror snarkade så jävla högt! sen går jag upp, tar en cigg pratar med älskling ett bra tag i telefonen. går o lägger mig, vrider och vänder till halv tre. går upp, pluggar matte. kommer i säng tre. och somnade inte förens efter fyra! och gick upp sex.. usch vad jag var arg när klockan ringde, och kitty, min katt. klart hon hoppar på min hand när ja ska stänga av alarmet?!
jaja, kom i tid till skolan iallfall! två lektioner sen slutade vi halv elva. gick på möte, klart halv tolv. gick till älsklings möte, väntade på han. sen gick vi hem tsm till norr, och nu väntar jag på att han ska komma hem ifrån sin mormor och morfar. och ikväll ska vi tare lugnt tror jag :)
puss

& testade två sminkningar, som jag inte alls har gjort många gånger.. vilket passar jag bäst i?
svart
eller
brun?


 

 


Kommentarer
Postat av: Christianiris

Very good guestbook. Interesting!

2011-04-22 @ 09:24:25
URL: http://christianiris.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0