underbara pojke <3

jaha.. nu har jag ont igen.
somnade vääldigt sent igår, så kom inte upp förens halv tre idag, men det behövdes väl?haha..!
vaknade upp, jätte ont i mina käkar, mitt huvud och täppt i näsan och ont i halsen.
nyser stup i kvarten o hostar igenom mina nätter.. fyfan vad jobbigt det är! men nu jävlar tänkeri nte jag vara hemma från skolan förens jag har feber, vafan jag sköter mig nu!
och imorgon slutar jag fyra ( läxhjälp inräknad) ska fan ta igen allt, eftersom jag också ska plugga upp tre ämnen så är det lika bra att börja nu.. men iallafall, så gick alex och jag och handlade cola&godis.
Gjorde min GODA pyttipanna, vanlig. men lägger i massa köttbitar,kryddor & grädde. ngt alex tkr om iaf av min mat.. hahaha. sen sattte vi oss vid tvn med godis, chips dricka&KAFFE. som verkligen var efterlängtat, kan ju säga att min huvudvärk släppte. & så tittade vi på sweet sixteen och ösk-dif. OCH DIF VANN! är förvånad, riktigt mycket. haha.. nu tittar han på ngt tecknat som jag verkligen inte ville se. så har precis städat hans kök, och ska kolla lite på fb & bdb. sen ska jag faktiskt vara snäll och sätta mig o titta fast det var dåligt. har ju fått han att titta på sex and the city med mig förrut så.. dags att ge tillbaka lite snällhet (; äre inte så ?
ska hem vid nio tiden. sen upp tidigt imorgon till skolan sen till brickebacken hem till hans mamma!
pusspuss ;*
bilden är så söt! (;
du är världens bästa kille, det går inte ens att beskriva med ord.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0