underbar kväll!

först vid fem så mötte jag alex för att få hans hem nyckel.
sen gick jag hem, sminkade mig för kvällen.
vid halv åtta/åtta kom elise&isabelle och jag duschade, fixade håret och fixade elise hår!
sen gick bussen halv nio, vi skulle till markbacken på fest.
VÄLDIGT segt i början, men sen kom det massa folk. en hel del jag kände, riktigt roligt vart det då.
träffade alla tjejer jag inte sätt på väldigt länge, så det kändes skönt.
sen vid tjugo i ett gick jag elise johanna och linnea iväg till bussen.
tog en massa tripp trapp trull bilder, HAHA så fina!
med tanke på att jag bara är 166 och elise vart 185 i sina klackskor.. så såg det väldigt roligt ut, och johanna var ju kortare än mig, och linnea ngt mellanting.. haha.. sen hoppade jag & elise av på våghustorget, och gick därifrån fem i till norr. och jag var vid alex hus nästan precis halv.. 33 faktiskt! vi sa att jag skulle vara här då, för jag hade nyckeln. sen får han komma någon gång efter halv. får se när det blir, så eftersom jag är själv i hans rum nu. så har jag städat hans skriv bord ( snäll flickvän va?!) och ska plocka lite kläder i hans rum! haha gud så gullig jag är.
sen ska jag faktiskt ta mig tid till att kolla kläder på internet ( så jäkla längesen )
jaja puss! :D

åh, han är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0