totalt förstörd

kom upp i braaaa tid i morse! och tog bussen till skolan, efter skolan köpte jag cigg åt haris och gick sen till mammas jobb och solade i tjugo minuter, lite, men de tog ;)
fan vad jag har gått idag! fram och tillbaka till aspholmen från iv, sen fram o tillbaka på stan, sen till norr sen hem. känner mig duktig.. eller ja, kände mig duktig. men tanke på att nu har jag ätit pizza.. så nu mår ja dåligt ist! :(
tog en låång dusch när jag kom hem. och ska till alex vid fem tiden, mysigt! ;*
nu ska jag se skelleton key o mysa me mig själv.
pussspuss
ååh, visst hade jag söt frisyr imorse? HAHA!:ovi hade också kul me kameran imorse.. kanske syns? hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0