ont i mina fötter.. som fan!

har JÄTTE ont i mina fötter.. vi säger såhär, vaknade halv tolv. tio över tolv kom älskling hem igen.
var hos han till halv ett, käka försökte fixa hans cykel & bara snacka en stund.
sen gick ja hem, sminkade mig lite fort och gick med mamma till vårdcentralen.
efter det, gick vi till järntorget och köpte busskort och tog bussen till marieberg.
åt macka& drack kaffe, sen gick vi runt hur länge som helst & kollade runt i affärer .. hittade inte så mycket, bara på H&M. jeanstights ( som ja älskar& ha letat efter, för mina ljusa med kedja är borta) och ett par jättesöta trosor!
och en skön hemma tröja, och ett litet läppglans i melonlukt&smak. haha, sen runt igen. och sen till ikea och fika haha.sen vidare till skopunkten gick runt hur länge som helst! hittade inte så mycket VINTERSKOR.
men under tiden jag letade efter ett par stövlar utan klack, lämnar jag mina vanliga sneakers(såna som finns på h&m för 99:-.. typiskt sommar skor för mig!) dom hade hål i hälen, och vid tån och helt slitna.. när jag kommer tillbaka, är personerna som var där borta. OCH MINA SKOR. haha helt idiotiskt att ta såna skor -.-'
jaja så hittade iallafall ett par stövlar med jävla liten klack och bred, brukar inte vara min stil.men helvete vad sköna! och ett par utan klack. så nu har jag två par vinter skor iallafall, aldrig varit med om skönare klackskor. om man nu kallar de mkt till klack, haha!.... köper mer skor nästa månad igen, fan va najs! :D då blire riktig klack.. tycker ju de är så jävla snyggt, men är inte van. nästan hela sommarn vara bara kilklack, alltså de känns som ingen klack i dom skorna, eller mina låga sneakers. jaja sen hade ja kollat fel på bussen.. så gick hem från stan till norr. o då började värken komma i fötterna.. allltså för ja gått heladagen idag&i ick nya skor, för ja fick ju sätta på mig dom nya skorna såfort ja gått ifrån kassan. haha hon i kassan såg förvånad ut! sen gick jag hem till älskling, gav han en present (a) haha, en stor töjning.. (: sen gick vi till konsum , och hem till mig. pratade med mamma  sen gick han hem igen. för vi skulle prata om vart ja ska behöva jobba i helgen.. haha dela ut reklam! men vadfan, de är 500 spänn. lätt värt, kanske inte min grej.. menmen ;b jaja nu ska ja titta på good luck chuck sen sova som faaaaaan. puss!

trosor H&M 30:-

jeans tights med kedja H&M 75:-


skön t-shirt 50:- ( tror jag)

skor utan klack 499:- ( tror jag!)

skor med liten klack 499:-

& övriga bilder bara.. (:


Kommentarer
Postat av: Sverrealva

Very informative. Great site. Really professional.

2010-12-12 @ 18:13:24
URL: http://sverrealva.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0