mohombi-I love you

kom i säng rättså tidigt igår ( vid typ tolv, ett )
så gick upp ungifär halv tolv idag, gick hem och gjorde kaffe.
och mamma ville ha kockosbollar, så gjorde några st :)
har legat och gosat med kitty hela förmiddagen, och druckit en massa kaffe.
nu sitter jag och tänker på min sötnos..åh :(
HAHA jag har gjort han jätte sjuk!!:o han smittade mig, jag var jätte sjuk, nu har han samma hosta som mig..
och inatt, alltså trodde han skulle slänga ner mig på golvet eller ngt.. jag låg o hosta i typ en timma.. snacka om att han vart arg! haha men iallafall, fick en tröja av hans pappa idag också för han kom hem ifrån turkiet. fin faktiskt, och JÄTTE SKÖN! :)
alex kommer vid 5 tiden då ska vi hjälpa mamma med tvn.. haha bära den en meter ungifär ;) jaja.. de är ju en klump! så kan förstå att hon vill ha hjälp :)
jaja nu ska jag lägga mig o tare lugnt en stund, pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0