långt inlägg, men värt att läsa! ;) HAHA!

har nästan inte gjort någonting idag..
först comventum(stavning?) med skolan, på gymnasiemässa.
dela ut skitblad.. HAH! med minitröjor.. HAHA carro o jag alltså.
sen åkte jag hem, väntade på alex. sen vid två-halv tre ringde han, gick hem till han kollade på tv
och gjorde mat. sen sov vi i två timmar, FYFAN VAD SKÖNT! de behövdes haha.. mysigt som fan.
men SJUUUUUUKASTE drömmen! hahaha ni kommer tycka jag är dum i huve, menmen drömmar kan komma från seriöst ingenstans.

de började iallafall med att jag och alex(min pojkvän) var hemma hos hans pappa och skulle möblera om hans rum. och när vi skulle lyfta någon byrå( en som jag har hemma) så var vi helt plötsligt i mitt vardagsrum. Mamma och alex(min bror) stog i vardagsrummet & en kines bebis (extremt liten kropp, med fotboll till huvudform..) sså frågade jag vem bebisen var och mamma sa att hon hade adopterat den. För den var så söt mot andra bebisar, och jag kan erkänna. Det sötaste jag sätt i hela mitt liv, HAHAHA! såhär sötful.. förstår ni?Iallfall, så kom en mini mini papegoja och flög in o skrek. Så jag gick ut på balkongen och vid balkong dörren låg en skit stor tiger, men den sov så jag mamma alex alex o bebisen kom förbi..HAHAHA.. och på balkongen ligger 5 kattungar. en som såg ut som min katt kitty, och en orange, och två svarta, och en sköldpaddsfärgad med SKÖLDPADDSHUVUD!! hahaha jaja.. ville bara berätta min sjuka dröm (;

sen väcktes jag av alex som sa '' vad är klockan '' men kolla då ''.. så gick upp. frös som fan, så satte på min stora tjocktröja jag gått runt med sen jag kom hem ifrån stan! haha. sen gjorde vi inte så mycket mer, så jag gick hem, var fortfarande trött. gick till konsum me han först, sen hem o äta och titta på my little eye, SÄMSTA filmen.det var 5-6 ''unga vuxna'' ( ist för ungdomar som de brukar vara i skräckfilmer) som iallafall fick erbjudande om att om dom bodde i ett hus i ett år, med utegångsförbud på natten, så skulle dom få 1 miljon.
alltså, jag såg typ 20 min, sen fick jag damp, den var så jävla tråkig. klart dom ska bo i ett konstigt hus -.-'
så snabbspolade och till slutet, så dör folk -.-' jaja, ingen film jag rekomenderar! haha, men nu ska jag faktiskt se en av mina favorit filmer som liten, vingar av glas & efter det, superbad. aldrig sätt, men vadå romantik komedi, alltid ngt för mig! puss! (:

huhu hade kul me paint förrut (;





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0