jag har världens underbaraste pojke!<3

kräftskivan igår var sjukt roligt! skrattade som jag inte gjort på länge.. och fick samtidigt en jätte mysig kväll med alex! efter kräftskivan var vi ute och gick, i skogen.. fan de va läskigt, han skrämde ju upp mig! haha..
sen somnade vi vid halv två typ, var sjukt trötta!
sen vaknade jag vid tolv idag, och väkte inte alex förens ett, sen titta vi på film och så, sen gick jag hem vid halv fyra. gjorde kaffe, bakade kockosbollar, och gjorde mat till mig, och baugettesnittar till mamma, de tyckte hon om :D haha.. snäll jag är! sen vid sex gick jag ut och mötte älskling på en cigg ,och gick till konsum, han skulle ha snus och jag skulle ha marsan! haha mamma gör paj.. fyfan alltså, och ikväll ska ja lägga mig supertidigt.. för jag börjar åtta imorgon :| jaja pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0