hejåhåå

ajajajaj ont i magen nu.. har hållt mig från i lördag från godis o allt skit!
men nu vad har jag gjort?! smällt i mig en halv plopp, och druckit monster, och ett glas pepsi..
har ju varit super duktig me att gå öööverallt, förutom TILL skolan för de är så kallt
och nu, ätit en sån där ''ungspizza'' som jag gjort två dagar i rad. nu mår ja dåligt
nu ska jag röka dricka kaffe sen sova middag ;) haha! är suuper trött.
och de gick skit bra idag på mötet me plusgymnasiets rektor! kom in, yeey..
nu knr jag jättemkt, ja saknar min älskling, söta bebisen själv alltså. alexander eriksson :(

ska sova hos han heela helgen, MYS!
puss

& min bror är dumihuve, skickar webb när vi sitter i samma rum.
och tittta va fan han heter på msn?! '' SINGEL'' skämmig.. jaja puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0