har sån jävla huvudvärk!

<script type="text/javascript">// <![CDATA[
var _fameblogger_tracker = _famebloggers.get_tracker('6093694');
_fameblogger_tracker.set_size('127');
_fameblogger_tracker.set_tracker('3524313');
_fameblogger_tracker.track_pageview();
// ]]></script
har varit mysig kväll!
mötte alex halv åtta, gick till konsum han skulle köpa snus. efter det gick jag hem till therese, tog ett par cigg och praaata massor. sen kvart över nio, gick jag hem. och trodde inte alex skulle möta mig som jag skrev till han.. men när jag kom till mammas port hade han stått där i typ 10-15 min.. :$ sa faktiskt förlåt.. men skrattade. haha ovanligt att han är så snabb på att möta mig(?!) haha gullunge.
sen gick jag iallfall upp och hämtade min väska, full med saker till skolan imorgon.. datorn, smink, plattång, borste hårspray, matte bok o skriv häfte.. typ allt jag hade i väskan! å laddare också .. haha
sover med sötnosen inatt, blir tidigt ikväll faktiskt. ska upp fem, o sminka mig. klockan sex ska jag till mamma o dricka mitt morgonkaffe, mums!
vill inte komma försent imorgon, och inte heller vara trött. så går upp riktigt tidigt.
och imorgon börjar CAROLINE WESTIN i min klass, fyfan vad roligt! saknat den tjejen, hela jäkla sommaren!
& jag slutar halv två, har hantverk heeela dagen, fan va roligt! sen efter skolan, ska jag möta upp alex.
för vi ska hem till han eller mig, och vänta på att hans mamma slutar jobba sen ska vi till brickebacken.
najsnajs, nu ska jag faktiskt plugga lite matte, och skriva om en produkt.  vettifan om vad!
förslag?
jaja pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0