fuck översvämmning i badrummet, fuck min mobil,&FUCK ATT SEXANDTHECITY ÄR SLUT :@

helt seg, nyduschad o nu är de översvämmning i badrummet.. SOMVANLIGT! :@
blir tokig, jaja iaf.föressten kraschade min mobil totalt imorse.. jag vet inte hur, men den råkade visst flyga i golvet i morse..hehe..^^ så knappsatsen var borta i över en timma, locket till batteriet är fortf borta.. så har svart tejp.. HAHA .. och varenda del låg på golvet i morse. förutom luckan dådå.
någon som säljer en cybershot 07a TROR JAG kan va 08..modell:K810i,säg till isf!
har iallafall också tittat klart på alla säsonger jag fått tag på av sex&the city.. åhnej, vaska ja sitta å vara helt inne i på kvällarna?! :( finns inget så bra !! jaja.. får hitta ngt nytt..men inget bättre lär ja ju hitta!
nu ska ja slå på ngn film..sensova
& så fick jag med mig saker som behövdes idag också! puder, ögonbrynspenna&en hårfärg.
puss



Kommentarer
Postat av: snyggga bröst <3

2010-09-21 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0