turkoslila

är sjukt trött!
men tar o berättar lite från idag, iallafall.
skolan me carro hade FAKTISKT roligt.. BUU!.. jaja ingen fattar!
sen varte ungdomsteamet, sen möta älskling. sen hem till han, köpa hem mat.. FAN ja som skulle sluta.. men orkade inte ställa mig o laga mat!
sen tittade vi på tv hela kvällen, och bara hade de sjukt mysigt!
& just nu saknar jag min elise & ska tvätta bort mitt smink. sen somna så bra så.
ngn som märker att ja är trött? nae, kanske inte men mina ögon slocknar snart!
så pratade ja också me alex om att jag vill börja våga använda färger på ögonskuggan, och han sa TURKOS&LILA!!
nu är det testat....& de är min första gång ja gör me färgglada färger..så skratta inte!

resultatet ;



& så fick ja smyckes hängare av mamma, som behövdes, TACK!
men behöver en eller två till... (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0