pigg morgon

helluuuuu, nyvaken och faktiskt pigg.. eller ah, har ju varit uppe sen tio över fem men..
så en stund;)  nu är klockan fem i sex o jag har hunnit gå ifrån alex, väckt mamma, druckit kaffe, duschat o nu ska jag föna o platta mitt hår!
ka försöka äta ngt till frukost också.. hade jätte mysigt igår kväll! låg och tittade på lilla jönsson ligan på kollo med älskling, och bara mös.. OTROLIGT NAJS!
efter skolan idag ska jag med alex, gå till hans mammas jobb och gå till rusta. sen åka till brickebacken. och förmodligen färga millas hår, som vi bestämde förra månaden!:)
sen vet jag inte vad som händer.. bara tare lugnt tror jag.
& HAHA finns de något gulligare än en pipande kattunge?.. hör lilla skrollan just nu, låter som hon försöker jama, men inte får fram något bättre än ett par pip.. jaja haha puss!
favorit bild i repris! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0