min pojkvän är alltför söt?..........

Hej mitt namn är amanda lantz jag är 16 år gammal jag bor i en lägenhet i norra delen av stan , jag går på plus gymnasiet som ligger i stan nära tågstationen , jag har en pojkvän som älskar att mobba mig för att jag inte kommer kunna översätta de här till engelska senare men men de är så de är jag älskar honom för de han spelar wow väldigt ofta vilket jag tycker är jobbigt , min lille bror alex spelar tv-spel hela dagarna , min kille är duktig på engelska men ja fattar inte ett jävla piss vad han säger när han pratar engelska , men ja måste lära mig , för annars kommer ja aldrig klara av skolan , jag har en lilla syster som heter alicia som är 7 år gammal och min mamma anna som är 36 har en katt som heter kitty jag gillar o festa men ja tycker också om att sova länge och ja hatar o jobba skulle ja få välja , skulle ja ha massa av pengar utan att behöva jobba , för ja är en lat jävel som inte orkar göra så mycket på dagarna men nu måste ja dra o sminka mig

 

jaja pözzzzzz



tycker ni de stämmer????
HAHAHA alex tycker jag skulle översätta det där till engelska för att jag är så kass på de..
men vadfan, hahaha söt är han för det. o  som de står, älskar han för de. men vilken pojkvän får för sig att skriva så om sin flickvän? jaja, skratta fick jag göra iaf!
HAHA jaja nu ska jag faktiskt fixa lite puss


Kommentarer
Postat av: ELISE





Hi, my name is Amanda Lant and i'm 16 years old. I live in a apartment in the northern part of town. I go to high school, plusgymnasiet. It is located in town near the train station. I have a boyfriend who loves to tease me because I will not be able to translate this into English later, but it is how it is. And i love him for that. He plays wow very often, which I think is hard. My little brother Alex playing video games all day long. My boyfriend is really good at English but i do not understand him when he speaks english.. but I just have to learn, because otherwise, i will never be able to finish school.. I have a little sister named Alicia who is 7 years old and my mother Anna who is 36, she has a cat named kitty. I like to party but i also likes to sleep late and I hate to work, If I could choose, I would have lot of money without having to work. I am a lazy bastard who can not do much during the day, But now I'm going to make up me.. :)



HAHAH.... Jag hade tråkigt, så tänkte visa mina skillZz'Z på engelska, eller inte.. :DHAHA

2010-10-04 @ 13:41:30
URL: http://elgra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0