min dag idag shalalala, på humör alltså!:o

vaknade halv elva idag, duktigt va?
är på sjukt bra humör, gick hem efter min morgon cigg med älskling.
ska snart till mormor, fast.. de ända som stör mig idag, de är att jag har en dålig dag för mitt utséende .. riktig dålig.
har tagit kort, o som man ser är det INTE min dag i utséende mässigt, haha..
men jaja, ikväll ska jag och älskling laga mat tsm ( mysigt va? ;) ) sen bara gosa hela kvällen! :* PUSS!
känner mig liksom så osnygg som jag bara kan bli.. men jaja inte ens de stör mig idag! haha :D

bilder på syster o mig från igår kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är alltid fin mandispandis

2010-10-23 @ 17:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0