lurad kille?..

hahaha nu har jag tråkigt, så har väldigt mycket övertid..
tänkte skriva om en jävligt ful sak, roligt tycker jag iallafall..
min lillebror, hade börjat skrivit på sin facebook '' jag älskar dig malin wood''
då frågade jag vem är det då ?
svaret vart- en skit snygg blondin, hon har mycket större bröst än dig!!
jag- jaha, hur gammal är hon då? fråga va hon har * skrattar*
alex- 14, jag vet inte.. kan fråga * SMSAR* - inget svar tillbaka
då sa ja visa bild på henne, han visar.. men vadfan, jag visste att den bilden hade jag sätt på google.se om man söker på fjortisar. HAHAHA, när han fick reda på det sa han något till henne att hon visste att hon var fejk tjej ( on hade också sagt sig bo i sthlm )
så det visade sig att det var en tjej, som var kär i han.. som visserligen är ful, o ville testa han? ( huh.. ?)
jaja, här är bilden!

tjejen till vänster var tydligen hansdrömtjej.. hahahahaha!
ÄGD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0