kroppskomplex

nu vill jag göra en sak klar för er som läser min blogg.
KOMMENTERA inte att jag är ''perfekt''. okej om ni ska kommentera mitt utséende, om ni säger att jag är fin men INTE perfekt. för det är jag inte, blir inte glad av såna kommentarer. blir mer ledsen & sur.
för jag tar inte åt mig av det, har kropps komplex precis som många andra har.
den understa kommentaren är OKEJ, men den översta. vill inte ha några såna kommentarer mer..

här är saker jag HATAR med min kropp tex..

glugg från en viss vinkel

HATAR min mage

halva ögonbryn?..

visar revbenen fast jag har putmage


MENMEN har ju världens underbaraste kille som älskar mig  för den jag är, de skriver han tillome på mig, haha gulligt!




Kommentarer
Postat av: Deena

Du ska inte lägga ut sånt där som du ''hatar'' på dig själv. Ingen är perfekt, alla har sina brister. Jag älskar dig för den du är, och du är fin <3

2010-10-17 @ 10:53:00
URL: http://deenaalkhiat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0